Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Артур КОРОТЧУК, заступник директора туристичної компанії Aquavita -Tour
Існує очевидна закономір-ність: чим ближчими та зрозумілішими до найширших верств населения є турис-тичні й транспортні послуги, тим більша кількість людей ними користуються. Тобто зростае клієнтська база в туристичних та транспортних операторів. Тож, попри велику конкуренцию на ринку, агентський бізнес з продажу тревел-послуг сьогод-ні є вельми привабливим для значної кількості вітчизняних підприємців, що діють як у столиці чи великих промисло-вих центрах, так і в невеликих населених пунктах. Сьогодні все більше громадян України тією чи іншою мірою користується тревел-послугами, тож потреба у професіоналах, які ці послуги можуть надавати, існує практично всюди – принаймні, до рівня районних центрів.
Однак для повноцінного входу на ринок транспортних і туристичних послуг компанія чи підприємець мають докласти чималі зусилля та здійснити зна-чні фінансові та інтелектуальні інвестиції, що далеко не кожній компанії«по зубах». Особливо на початковій стадії входу в ту-ристичний та агентський бізнес. Проте й для таких компаній чи підприємців дорога на ринок тревел-послуг не закрита: цілком успішно працювати на ньому можна й у якості субагента. Чим привабливий для новик та невеликих підприємств субагентський бізнес? У першу черту, тим, що, користуючись су-часним ІТ-інструментарієм, який розроблено спеціально для таких випадків (наприклад, Amadeus Remote Ticketing Solution, або «робот»), субагент може надавати послуги практично в тому ж обсязі, що й консолідатор, тобто ІАТА-акредитований агент.

Етапи субагентського партнерства
Сенс субагентського бізнесу несе в собі ще один аспект, а саме – набуття субагентом досвіду роботи на тревел-ринку. Навчаю-чись різноманітним «премудростям» тревел-індустрії, на певному етапі підприємець може вирішити для себе, що йому необхідний подальший зріст, тобто вихід на ринок у якості самостійного гравця, отримання акредитації в ІАТА і т.п. Утім, таке відбувається далеко не з кожним суб’ектом ринку: існують компанії, яких цілком задовольняє субагентська діяльність, і вони не прагнуть чогось більшого.
Одним з найперспективніших піляхів розпочати чи якісно покращити свій туристичний чи агентський бізнес є партнерство з нашою компанією. Існує кілька ступенів цього партнерства. Найелементарніший з них – це укладення угоди на бро-нювання та виписку авіаквитків в нашому офісі. Таким чином, підприємець чи компанія, для яких акт продажу авіаквитків є нечастою подією, отримують відповідну винагороду (за раху-нок агентської знижки), а ми, тобто офіс компанії Aquavita-Tour, беремо на себе усе техніч-не забезпечення та процедуру виписки квитка.
Якщо компанія розвивається, а ії клієнти все частіше звер-таються до неї по авіаквитки, є сенс оформити партнерські ВІДНОСИНИ, ЯКІ ДОЗВОЛЯЮТЬ бронювати квитки на нашому сайті www.avia.ua за допомогою партнерського акаунту отрима-ти оптимальну ціну на квиток та, відповідно, прибуток за рахунок комісійної винагороди.
Нарешті, при підвищенні інтенсивності продажу авіа-квитків компанія-субагент може укласти з Aquavita-Tour контракт на продаж авіаквитків за допомогою «робота», тобто з використанням Amadeus Remote Ticket Solution (RTS), що, як я вже казав, дозволяв субагентові надавати послуги практично в тому самому обсязі, що й ІАТА-акредитованому агенту. До речі, тільки у нас в кожному офісі (тобто в Києві, Одесі та Сімферополі) знаходяться співробіт-ники, які займаються виключно підтримкою продажів за допомогою «робота». Не дивно, що нинішнього року саме нашу компанію було визнано лідером за продажами авіаквитків за допомогою RTS, тобто ми під-тримуємо й допомагаємо розвиватися усім без винятку нашим партнерам-субагентам.

Чому варто співпрацювати саме з нами?
Річ у тім, що Aquavita-Tour – це компанія, яка надає своїм партнерам повний комплекс послуг з продажу тревел-по-слуг. Крім продажу авіаквитків велико! кількості авіакомпаній (65 авіаперевізників – членів ІАТА, плюс більше 10 найпо-пулярнішихлоукостерів), ми надаємо субагентам можли-вість бронювати й продавати інші туристичні послуги, як от готельні номери (за допомогою системи Content Inn та найбільшого німецького туроператора Dertour),. Для наших партнерів організовано підтримку в режимі 24/7, нарешті, ми регулярно проводимо з нашими партнерами семінари, до участі в яких долучаються представники компанії «Амадеус Україна» та авіакомпаній – як вітчизняних, так й іноземних.
На нашій співпраці з Amadeus хотілося б зупинитися трохи детальніше. Річ у тім, що, на мое глибоке переконання, саме цей провайдер надає найбільші можливості для вирішення задач, які постають перед учасником ринку туристичних і транспортних послуг, відтак ми часто буваемо першими, хто випробовуе на собі нові продукти Amadeus. У результат багато які з них пройшли «обкатку» саме у нас, після чого ми з повним правом можемо рекомендувати їх для використання нашим партнерам.
Відносно одного з таких семінарів – останнього на час виходу номера з друку – я хотів би розповісти трохи більше. Річ у тім, що до цього часу ми спеціалізувалися на проведенні таких семінарів у Києві, Одесі та Сімферополі. Однак цього разу, спільно з Донецьким аеропортом та МАУ, ми провели його в Донецьку – цей захід став для нас першим у східній частині України. Що надзвичайно приємно, ми помітили високий інтерес до співробітництва з нами від підприємців з регіону, уклали низку договорів та сподіваємося на розширення співпраці.
Також вельми корисним як для нас, так і для наших чинних та нових партнерів, була можливість ознайомитися з можливостями нового терміналу Донецького аеропорту, а також із зразками бортового харчування, який вироб-ляеться там-таки, у Донецьку, для потреб авіаперевізників.
Та життя диктує нові вимоги, й ми опановуємо нові технологи співпраці з нашими партнерами. Наприклад, вебінари – тобто ті ж самі семінари, тільки за допомогою сучасного швидкісного голосового та відеозв’язку. Проте й тради-ційними семінарами надалі не гребуватимемо: адже ніщо так не зміцнює партнерські стосунки, як можливість вільно, при особистих зустрічах, обмінятися думками та досвідом.
 

назад >>>