Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Українських туристів підтримує Перший національний


 
Питання ідентифікації українських туристів за кордном як громадян України цього літа постало з небаченою силою: російська агресія проти нашої держави, у тому числі й інформаційна, призвела до значного підвищення національної свідомості українських громадян. Яка, зокрема, проявляється в тому, що українці, перебуваючи на відпочинку чи у справах за межами своєї держави, не бажають миритися з тим, що подекуди їх вважають зденаціоналізованою масою та відносять до так званого «російського ринку».
З метою якнайширшого розповсюдження інформації про права українців за кордоном, у тому числі на ідентифікацію, журнал «Український туризм» та газета «День» започаткували соціальну ініціативу «Хай чують по світу, а хто ми такії!». На початку жовтня до неї приєднався й Перший національний телеканал – «перша кнопка» Українського телебачення. Про це на Круглому столі, присвяченому проблематиці української туристичної галузі, повідомив перший заступник генерального директора Національної телерадіокомпанії України Олександр Лієв.
Варто зазначити, що пан Олександр добре розуміється на туристичній галузі. Адже донедавна він обіймав посаду міністра курортів та туризму Автономної Республіки Крим. До речі, саме за його керівництва регіональною галуззю Крим почав нарощувати в'їзні турпотоки: так, уперше за пострадянський період 2013 року кількість туристів, які приїхали на півострів відпочивати та лікуватися, перевищило 6 мільйонів. На превеликий жаль, російська агресія поклала край розвитку Криму як туристичного напрямку, однак прагнення Олександра Лієва переламати негативні тенденції у близькій йому туристичній галузі вже в національному масштабі, зокрема, об'єднати учасників ринку туристичних послуг через створення репрезентативної Туристичної ради, є цілком зрозумілим. 
Отже, приєднання Першого національного до соціальної ініціативи з ідентифікації українських туристів за кордоном було не лише формальною акцією, але й одразу наповнилося конкретним змістом. Так, під час згаданого Круглого столу керівники Першого національного, телеканалу УТР, представники туристичних операторів, агентів та страхових компаній підписали Меморандум про співпрацю, відповідно до якого зобов'язалися підтримувати спільні дії сторін, пов'язаних із досягненням цілей соціальної ініціативи. Наприклад, поширювати серед своїх клієнтів та партнерів інформаційну продукцію, національну символіку, пояснювати їм цілі та допомагати в їх реалізації.