Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Анна БІРКОВСЬКА, директор Представництва Czech Tourism в Україні

Новий стиль, нова стратегія
На початку лютого 2013 року Національне туристичне управління CzechTourism офіційно репрезентувало широкій громадськості новий стиль туристичної презентації Чеської Республіки.
Відтепер оновлений візуальний імідж країни відображатиметься в усій діяльності CzechTourism. Йдеться і про корпоративний стиль організації, і новий дизайн багатомовного сайту czechtourism.com, і про офіційний виставковий стенд ЧР, який українські відвідувачі зможуть оцінити на туристичному салоні UITT 2013 у березні.
Зміни в оновленій візуальній презентації Чехії мають зауважити і партнери Національного туристичного управління, які використовували попередній логотип CzechTourism. Нову туристичну символіку ЧР можна завантажити з англомовної онлай-нверсії брендбуку на сайті http://brand.czechtourism.cz. З цього моменту наполегливо просимо партнерів не використовувати його стару версію – триколірний хвилястий прапорець.
Найбільшою прем’єрою нової стратегії й візуального стилю стане рекламна кампанія CzechTourism, що репрезентуватиме Чеську Республіку як країну захопливих історій, пов’язаних з унікальними туристичними об’єктами. Одним із елементів ребрендингу є модерне обігравання назви Чехії, що в рамках Інтернет кампаній набуватиме вигляду Czech Republike. Грайлива назва асоціативно й візуально перегукується с позначенням одного з елементів популярної соціальної мережі Facebook, у якій Національне туристичне управління ЧР активно розвиває сторінку http://www.facebook.com/visitczech. Невдовзі згадана сторінка стане платформою для різноманітних розіграшів та конкурсів серед української аудиторії.
Відео-презентацію нового візуального стилю Чехії можна переглянути на https://www.youtube. com/watch?v=kJbaRbZ8upg

Курорти як пріоритет напрямку
У нинішньому, 2013му, році Представництво CzechTourism спрямує свої зусилля насамперед на пропагування можливостей курортного лікування та відпочинку у Чехії. Старше покоління українців традиційно шанує чеські бальнеологічні досягнення — типовий український клієнт чеських спа має вік 4575 років. Тож одне з першорядних завдань — зберігши позиції серед вищезгаданої категорії, репрезентувати чеську курортну індустрію якомога ширшій аудиторії українських потенційних туристів.
Для цього Представництво CzechTourism застосує низку маркетинговых інструментів, таких як аутдоркампанії, В2С заходи, посилить присутність в інтернеті та соціальних мережах.
Окрім класичних лікувальних продукте, ми будемо намагатися привернути увагу до різноманітних варіантів короткотривалого перебування на курортах (романтичні тури, релакспрограми), а також до послуг чеської медицини.

Україна: стабільне зростання турпотоків
Загалом українці стабільно становлять доволі вагому частку відпочивальників на чеських курортах — в останні роки за кількістю прибулих Україна посідає четверте місце, а за тривалістю перебування — друге.
Статистика перебування українських туристів у Чехії щороку демонструє позитивну динаміку. За даними Чеського статистичного управління у 2012 році турпотік з України порівняно з попереднім роком збільшився на 15,9% і вперше значно перевищив цифру 100000 туристів.

ОФІЦІЙНО
Посольство Чеської Республіки в Україні повідомляє, що з понеділка, 18 березня, 2013 р. в консульському відділі посольства у Києві, а також у Генеральному консульстві Чеської Республіки у Львові, було скасовано кількісні квоти, які надавалися акредитованим туристичним компаніям при подачі заяв на шенгенські візи від їхніх клієнтів. У той же час у Генконсульстві Чехії в Донецьку через недостатню кількість співробітників квоти залишаються в силі.
Просимо мати на увазі, що цей захід є тимчасовим, його тривалість залежатиме від систематичної оцінки результатів його застосування.
Посольство сприймає згадане вище рішення як зустрічний жест щодо українських громадян, які зацікавлені відвідати Чеську Республіку за допомогою турів, організованих туристичними операторами. Метою цього заходу є підтримка туризму до Чехії перед весняним сезоном та надання можливості ширшому колу людей пізнати нашу красиву країну.
Посольство також наполегливо рекомендує індивідуальним заявникам, які самостійно подають документи на шенгенську візу, не користуватися послугами сторонніх осіб, які постійно з’являються під консульством та пропонують посередницькі послуги стосовно процедури оформлення віз. Ці особи жодним чином не пов’язані з діяльністю консульства чи з його співробітниками. Натомість індивідуальним заявникам, які хочуть бути впевнені, що матимуть можливість подати свої заяви у визначений термін, Посольство радить попередньо зареєструватися у системі Visapoint (www.visapoint.eu).

 

назад >>>