Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:


Національний польський авіаперевізник кардинально оновлює далекомагістральний флот, заміняючи старі boeing-767 на суперсучасні dreamliner

В умовах другого етапу глобальної економіч-ної кризи та водночас нестримного подорожчання нафтопродуктів галузь пасажир-ських авіаперевезень стрімко втрачає рентабельність. Плато-спроможних пасажирів стає все менше, тож кожна авіакомпанія шукає свій рецепт виходу із цього зачарованого кола: хтось застосовує перекресне дотуван-ня, інші намагаються гранично звузити перелік послуг, що входять у базову вартість квитка та, навпаки, розширюють кількість додаткових послуг, за які стягається додаткова оплата. Дехто з перевізників намагаєть-ся об’єднатися з успішнішими авіакомпаніями, комусь допома-гають уряди чи монархи (остан-нє явище є розповсюдженим у країнах Перської затоки), а хтось таки потрапляє під гострі леза економічних ножиць та йде з ринку...
Кожному зрозуміло, що одним з найефективніших способів зменшити витрати в авіаційній галузі є використання нової, сучасної авіаційної техніки. Крім усього іншого, вона відрізняється енергоефективністю та вима-гає значно менших витрат на технічне обслуговування порівняно зі старшими літаками та попередні-ми моделями. Саме таким шляхом пішов польський національний авіа-перевізник LOT, який започаткував вельми амбітну програму оновлен-ня далекомагістрального флоту найсучаснішими сьогодні літаками: Боїнгами-787, що його виробники охрестили Dreamliner’ом.

Перший пішов!
15 листопада 2012 року у Варшаві приземлився Dreamliner, який було виготовлено у Сіетлі на замовлення LOT’у. Таким чином, цей Боїнг-787 став першим лайнером цього класу, що належить європейській авіаком-панії. З метою нальоту необхідної кількості годин, а також для озна-йомлення європейської авіаційної громадськості з далекомагістраль-ним лайнером нового покоління
протягом грудня 2012 — першої половини січня 2013 року LOT-івський Dreamliner здійснив серію про-моційних польотів з Варшави до аеропортів Європи, а саме: до Праги, Мюнхена, Відня, Франкфурта, Гановера, Киева, Будапешта, Брюсселя та Лондона. Цікаво, що українську столицю «Лайнер мрії» відвідав двічі. У київському представництві авіаком-панії LOT це пояснюють досить просто: польський національний перевізник украй зацікавлений у посиленні співпраці з українською туристичною інфраструктурою (а відтак і в збільшенні україн-ського сегмента свого пасажиропотоку). Отже два візити були покликані ознайомити з Dreamliner’ом представників усіх зацікавлених осіб, у тому числі туристичних компаній.
17 грудня перший польський Dreamliner з бор-товим номером SP-LRA приземлився у київському аеропорті «Бориспіль». Окрім пасажирів, що при-дбали квитки на рейс L0753, на борту літака були присутні представники центрального офісу авіа-компанії, польські та українські журналісти (у тому числі й кореспондент «Українського туризму»), яких LOT запросив випробувати можливості найнові-шого повітряного лайнера, а також представники численних агенцій із України та Грузії. У зворотний рейс до Варшави відправились представники туристичних агенцій Вірменії.
Тим часом у флоті польського національного авіа-перевізника на початку січня з’явився другий «Дрім-лайнер», а до кінця року парк далекомагістральних лайнерів LOT поповниться где 5 повітряними суднами такого типу.

Вимушена перерва закінчилася!
Після завершения програми европейських про-мо-рейсів перший польський Dreamliner відправив-ся 16 січня через океан — до Чикаго. Проте того ж таки дня FAA (Федеральна Адміністрація Авіатран-спорту США) вирішує припинити експлуатацію Боїнга-787. Незважаючи на те, що у лайнерів Boeing 787 Dreamliner, які носять ліврею LOT, не виникало проблем з акумуляторами, авіакомпанія, дбаючи про безпеку пасажирів, зупиняє виконання рейсів Dreamliner-ами, не очікуючи офіційного рішення Європейського Агенства Авіаційної Безпеки.
5 квітня відбувся випробувальний політ з моди-фікованими акумуляторами. 19 квітня FAA ухвалює проект модифікації системи акумуляторів. 24 квітня авіакомпанія LOT відкриває продаж авіаквитків на рейси, що виконуватимуться Dreamliner’ом, а саме: Варшава — Торонто та Варшава — Чикаго.
«Лайнер мрії» в барвах LOT здійснюватиме рейси Варшава — Чикаго від 5 червня, з Варшави до Торонто — від 7 червня. Пасажири матимуть можливість подорожувати Dreamliner’oM i на обраних рейсах до Нью-Йорку та Пекіна. Таким чином, відбуваєть-ся X'eeрганічне оновлення `878055 даebеко-магістрального флоту без його розширення. ВраховуL'feчи те, що  сьогодні в Україні немає жод-ного авіаперевізника, який би здійснював далекомагістральні перельоти, а попит серед наших громадян на такі перевезення є стабільно високим, повернення на повітряні траси польських Dreamliner’iB, поза всяким сумні-вом, надасть українцям додаткові можливості для їхніх подорожей, а для туристичних компаній — суттєво розширить пропозицію високоякісного та престижного продукту.

Перспективи для України
Попит на трансатлантичні та трансконтинентальні перевезення у світі є стабільним та мало залежить від стану світової еко-номіки. Тож можливості увійти на ринок цих перевезень шука-ють багато авіакомпаній, які ра-ніше   задовольнялися   середньо-магістральними маршрутами. Декому це вдається: так, з липня 2013 року регулярні рейси між Прагою та Сеулом починають виконувати Czech Airlines. Прихід на ринок нових гравців спонукає«старих», у тому числі й авіакомпанію LOT, до пошуку нових пропозицій, які б задоволь-няли як мандрівників, так і парт-нерів – передовсім туристичні агенції. У цьому ключі оновлення LOT-ом свого далекомагістраль-ного флоту та запуск на далекі маршрути Dreamliner’ів є однозначно виграшним ходом: адже це повітряне судно, крім усього іншого, є надзвичайно економіч-ним – виробник, тобто концерн Boeing, стверджує, що за інших рівних умов він споживає на 20% менше палива, ніж інші наявні лайнери такого класу (не забуваймо, що вартість палива може складати до 80% собівартості перевезення пасажира). Отже, за умов грамотно побудованого маркетингу та відповідної корекції графіків під-візних до Варшави маршрутів LOT мае yci підстави претендувати якщо не на 100%, то на левову частину далекомагістральних пасажирів того ж таки «АероСвіту», який при-пинив свою діяльність...
Перевагою Dreamliner’a є його внутрішнє оздоблення. Польські лайнери виконано в трикласному компонуванні: бізнес-клас (по суті, перший), економ-преміум (по суті, бізнес) та традиційний економ. Отже, перед пасажиром постае ширший, ніж зазвичай, вибір варі-антів комфортності.
3 поверненням «Лайнера мрії» мандрівники можуть відчути переваги нового Преміум класу, що включає широкі 50-ти сантиметрові крісла у трьох рядах з компонуван-ням салону 2-3-2. Кожен пасажир Преміум Клубу мае доступ до 12,4 дюймового монітору, USB порталу та зарядного пристрою для телефону. Пасажир Премуім Клубу відчуває переваги вже в аеропорту, завдяки окремим стійкам реєстрації та збільшеній нормі безкоштовного провозу багажу.
Пасажир, що придбав квиток економ-класу, може сплатити підви-щення класу подорожі до Преміум за 100 дол. США. Даною пропозиці-єю можна скористатися в аеропорту під час реєстрації при наявності вільних місць.
Сподіваємося, що польський перевізник успішно подолає свої фінансові негаразди, а відтак наші громадяни зможуть літати на далекі відстані саме його лайнерами — суперсучасними та суперкомфорт-ними. А вітчизняні туристичні компанії без жодних складнощів продаватимуть LOT-івський контент українським мандрівникам.

Євген МАЗУРКЕВИЧ, генеральний директор туроператора «Міст-Тур»:
Вважаю, що введення в експлуатацію Boeing 787-8 Dreamliner – це значний крок для збільшення як на-шої клієнтської бази, так і клієнтури авіакомпанії LOT в цілому. LOT є нашим ключовим партнером, який, у свою чергу, знаходиться на першому місці за кількіс-тю перевезених пасажирів у нашому регіоні, викону-ючи рейси до найпопулярніших місць Європи та Пів-нічної Америки. Пунктуальність, турбота та висококваліфікований підхід до кожного клієнта – основні показники при співпраці з авіакомпанією. Як компанія, акредитована в ІАТА , маючи достатньо великий досвід у сфері продажу авіаквитків, ми з упевненістю можемо стверджувати, що введення в експлуатацію 787-8 Dreamliner стане значним поштовхом для збільшення обсягу продаж. З кожним роком клієнт стає все вимогливішим як до зручності перельоту, так і до вартості, тому поява Boeing-787 у повіт-ряному просторі України - це крок до нової якості обслуговування.
У зв’язку з цим , ми 2013 року очікуємо збільшення потоку клієнтів на рейси авіакомпанії LOT не менше, ніж на 20%.
 

назад >>>