Топ статьи Майбутнє авіагалузі в Європі Поки в Україні спостерігається зростання авіаперевезень, з Європи доносяться тривожні сигнали: адже ще з біблійних часів відомо, що гарні часи не тривають вічно, й за періодами зростання обов'язково настають часи стагнації, рецесії, а іноді й кризи. Усе це якнайкраще справедливо для такої глобалізованої галузі, як авіація
детально >>> EASA: загроза чи попередження? Нещодавно авіаційний ринок сколихнула новина від Харківської міськради, яка попросила прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана не допустити закриття повітряного простору над східним регіоном України, до якого відноситься й місто Харків детально >>> «ДНІПРОАВІА»: торований шлях «Аеросвіту»? Після звістки про реприватизацію Дніпровського аеропорту й авіакомпанії «Дніпроавіа», здавалося, що ймовірний кінцевий бенефіціар цих об'єктів Ігор Коломойський влаштує «Сталінградську битву» за свої авіаційні активи. Та схоже, що він готує більш витончену помсту українським чиновникам: із «Дніпроавіа» почали виводити активи й «вішати» на підприємство борги - за схемою, відпрацьованою на «Аеросвіті»
детально >>> АГЕНТИ МАУ: життя за новими правилами Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України», або МАУ, оголосила про зміни в політиці взаємодії зі своїми агентами з продажів. Відтепер при оформленні квитків через усі наявні GDS запроваджується спеціальний збір у розмірі $9 за політний сегмент. Збір не застосовується при здійсненні бронювання на сайті МАУ та через її партнерські офіси
детально >>> Знижки для лоукостерів: крок уперед чи...? Новини про вхід на український ринок лоукосту ryanair мало кого залишила байдужими, більш того, декому для цього потрібно серйозно готуватися, зокрема приймаючим аеропортам. Міністерство інфраструктури поставило певні плани та пообіцяло знизити базові значення по зборах, проте цього недостатньо
детально >>>
Топ статьи. Архів статтей за: Топ статьи| Топ статьи| Топ статьи| Топ статьи| 2011|
|